Research Methodologies in Foreign Language Teaching

Research Methodologies in Foreign Language Teaching

Перегляди: 415

16 жовтня 2020 року об 11:00 на кафедрі германської філології факультету іноземної та слов’янської філології в рамках проекту "Student-Led Lectorium" (Студентська наукова лабораторія методики навчання іноземних мов і культур, керівник – доцент Г.І.Подосиннікова) майбутніми вчителями-практикантами Є.М. Сахно, О.В. Шевцовою (група 361) було проведено бінарну дистанційну лекцію на тему “Research Methodologies in Foreign Language Teaching” для студентів старших курсів відділення іноземних мов.

 

Бінарна лекція-візуалізація на тему “Research Methodologies in Foreign Language Teaching”, презентована англійською мовою лекторами-практикантами Є.М.Сахно, О.В.Шевцовою (група 361), була спрямована на розвиток професійної та іншомовної комунікативної компетентності майбутніх вчителів англійської мови. Головною метою було ознайомити студентів магістратури (спеціальність 014 Освіта) з актуальними методами освітніх досліджень та зосередити увагу на інтегрованій типології, які об’єднує методи досліджень, що використовує сучасна зарубіжна та вітчизняна наука у галузі методики викладання іноземних мов і культур.

Для кращого сприйняття матеріалу студентами була розроблена яскрава деталізована мультимедійна презентація у програмі Power Point (більше 70 слайдів). Основним фокусом лекції став теоретичний матеріал, що був ретельно відібраний із автентичних зарубіжних і вітчизняних джерел, проаналізований, структурований і ефектно поданий засобами вербально-графічної наочності у формі схем, таблиць, різноманітних фігур Smart Art. Крім того, були подані приклади, ілюстративні графічні зображення та значна кількість автентичних відео-матеріалів.

Лекція була розроблена на засадах інтерактивного навчання, тобто була спрямована на розвиток критичного мислення студентів і побудована на взаємодії всіх учасників процесу пізнання та навчання. Відповідно, лектори активно спілкувалися з аудиторією, ставили питання, обговорювали зі слухачами їх відповіді та думки. Цікава та насичена інтеракція відбувалась під час перегляду відео, коли лектори перевіряли увагу та розуміння слухачами конкретного аспекту теоретичного матеріалу, що представлено у відео, за допомогою спеціально розроблених завдань – так, було запропоновано перелік запитань різних типів, від Multiple Choice Activities до питань відкритого типу.

Проведена лекція виявилась інформативною, змістовною та легкою для сприйняття, викликала жваву позитивну реакцію, мотивувала майбутніх вчителів іноземних мов до удосконалення своєї професійної та англомовної комунікативної компетентності. Студенти мали змогу опанувати цікавий актуальний матеріал, побачити приклад ефективної професійної діяльності, висловити свої враження, а лектори отримали позитивний досвід педагогічної практики в умовах дистанційного навчання, можливість реалізувати свій творчий особистісний і професійний потенціал. Дякуємо всім учасникам цієї події за ентузіазм, прагнення до самовдосконалення, щирий інтерес і відповідальне ставлення до професії, цікаве та корисне дружнє спілкування!