Участь у конференції Британської Ради

Перегляди: 818

26 листопада 2019 року на запрошення Британської Ради в Україні представники Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка у складі проректора з науково-педагогічної роботи Шейка В. І., директора Навчально-наукового інституту педагогіки і психології Кондратюк С. М., заступника декана факультету іноземної та слов’янської філології Голубкової Н.Л. взяли участь у конференції, яка була присвячена обговоренню результатів упровадження проекту Британської Ради «Шкільний учитель нового покоління».

Зазначений проект був ініційований Міністерством освіти і науки України та реалізовувався за його підтримки, та ставить мету оновлення змісту та підходів до мовної та методичної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у закладах вищої освіти країни.

Алан Макензі, зовнішній незалежний експерт з навчання англійської мови, виступив з конструктивним звітом про досягнення проекту. Експерт зазначив, що нова програма методики викладання англійської мови сприяє розвитку ключових вмінь 21-го століття та створює умови для підготовки вчителя англійської мови нової формації.

Під час дискусійної панелі «Історія успіху та погляд у майбутнє» ректори, декани, викладачі ЗВО, шкільні вчителі-наставники та студенти, які навчалися за експериментальною програмою, мали змогу обговорити актуальні питання розробки та впровадження нової програми підготовки вчителів англійської мови у вищих навчальних педагогічних закладах України.

Наш навчальний заклад, зокрема факультет іноземної та слов’янської філології, усвідомлюючи важливість оновлення змісту навчання, перенесення акценту з теоретичної підготовки на практичну підготовку та формування компетентностей вчителя англійської мови нової української школи, не можуть стояти осторонь та не долучитися до реалізації реформи професійної підготовки педагогів. Отже, питання запровадження співпраці між СумДПУ, який має гарний потенціал, та Британською Радою в Україні набувають актуальності, і є тим важливим завданням, яке стоїть перед викладачами факультету.