Вивчаємо кращі освітні практики й обмінюємось досвідом

Перегляди: 885

Удосконалення освітніх компонентів освітніх програм Середня освіта (Українська мова і література), Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова) здійснюється також на основі аналізу ключових тенденцій підготовки фахівців за спеціальностями Філологія, Педагогіка в закордонних закладах вищої освіти.

Упродовж останнього тижня викладач Семеног О.М., аспіранти кафедри української мови і літератури Сьоміна Н., Пономаренко Н. долучились до Е-конференції "Якість освітніх програм, поданих на акредитацію & Онлайн-навчання: Кращі практики Інституту славістики Технічного університету Дрездена" (29.05.2020 року), який проводила професорка Національного ТУ «Дніпровська політехніка» Марина Пашкевич.

Спікерами виступали доктор Хольгер Куссе, професор історії слов'янських мов та мовознавства Інституту славістики та Маріанна Новоселова, наукова співробітниця професури історії слов'янських мов і мовознавства Інституту славістики Технічного Університету Дрездена. Обговорювали актуальні мовознавчі питання, а також критерії акредитації освітніх програм, процес оцінювання студентами навчальних дисциплін; необхідність для професорів і доцентів бути соціально активним, брати участь у конференціях і вебінарах, грантах; питання академічної доброчесності; організації дистанційного навчання на карантині. Глибоко вдячні колегам за толерантність наукової дискусії і тепло зустрічі!

1.06.2020 р. узяли участь у лекції Наталії Ясакова, докт. філол. н., проф. (НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ") "Коли мовець не каже на себе "я": різновиди транспозиції". Захід проведено спільно з кафедрою українознавства Варшавського університету. Лекція стимулює глибше опановувати українське слово.

Виявлено можливості для покращення освітніх програм Середня освіта (Українська мова і література), Середня освіта (Українська мова і література. Англійська мова) у контексті збалансованого формування у здобувачів фахових компетентностей і soft skills, напрацювання шляхів наближення до європейських стандартів щодо поєднання навчання і дослідження.