У нашому університеті працює психологічна служба, діяльність якої спрямована на допомогу всім учасникам навчально-виховного процесу. Ви завжди можете звернутися до психологічної служби.

Основними видами діяльности психологічної службиє:

  • психодіагностика;
  • психопрофілактика;
  • психологічне консультування;
  • психокорекція;
  • психологічна просвіта (тематичні бесіди,акції, фестивалі, флеш-моби).

Психологічна служба спрямовує свою діяльність за такиминапрямками:

  • проведення тренінгових занять;
  • проведення семинарів для студентів такураторів;
  • тестування студентів;
  • проведення індивідуальних і групових консультацій (для студентів та співробітниківВНЗ).

Психологічна служба реалізуєтакіпроекти:

  • Психологічні тренінги для старост – тренінги особистісного зростання, основними завданнями яких є розвиток у студентів лідерських якостей, навичок та вмінь керівника, допомога старостам у вирішенні актуальних питань. До структури тренінгу входять ігри, вправи, спрямовані на командоутворення, розвиток комунікативної компетентності, впевненості в собі та уміння конструктивно розв’язувати конфліктні ситуації.
  • Психологічний супровід студентів І курсів – анкетування (з метою виявлення рівня адаптації), тренінгові заняття зі студентськими групами щодо згуртування колективу, формування життєвих цінностей, адекватної самооцінки, позитивного мислення та активної життєвої позиції.
  • Психологічний клуб – клуб, робота якого базується на принципах психотерапевтичної групи, метою якого є підвищення ефективності адаптації учасників в соціумі, допомога в самореалізації, сумісне вирішення психологічних проблем.

Запрошуємо студентів пільгової категорії до Психологічної служби!!!

Соціальний педагог Маркевич Дарина Олександрівна запрошує студентів пільгової категорії, які навчаються за денною формою за державним замовленням до Психологічної служби Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, яка знаходиться на 4 поверсі факультету іноземної та слов’янської філології кабінет 427 (корпус приймальної комісії) для оформлення документів на призначення соціальної стипендії.

Оформити соціальну стипендію мають право студенти, які не перебувають в академічній відпустці, із числа:

 1) дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, а також студентів вищого навчального закладу, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків;

2) осіб, які мають право на отримання соціальної стипендії відповідно до статей 20-22 і 30 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;

3) шахтарів, які мають стаж підземної роботи не менш як три роки відповідно до статті 5 Закону України “Про підвищення престижності шахтарської праці”;

4) осіб, які стали студентами протягом трьох років після здобуття базової та/або повної загальної середньої освіти, батьки яких є шахтарями, що мають не менш як 15 років стажу підземної роботи або загинули внаслідок нещасного випадку на виробництві чи яким встановлено інвалідність I або II групи, відповідно до статті 5 Закону України “Про підвищення престижності шахтарської праці”;

5) осіб, визнаних постраждалими учасниками Революції Гідності, учасниками бойових дій відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, та їх дітей (до закінчення дітьми навчання у такому закладі, але не довше ніж до досягнення ними 23 років);

6) дітей, один з батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного в період участі в антитерористичній операції, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях (до закінчення навчання у такому закладі, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), відповідно до статті 44 Закону України “Про вищу освіту”;

7) дітей, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту (до закінчення навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), відповідно до статті 44 Закону України “Про вищу освіту”;

8) дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи (до закінчення навчання у такому закладі, але не довше ніж до досягнення ними 23 років), відповідно до статті 44 Закону України “Про вищу освіту”;

9) осіб, яким призначені соціальні стипендії Верховної Ради України для студентів вищих навчальних закладів з числа дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених сімей відповідно до постанови Верховної Ради України від 24 жовтня 2002 р. № 218-IV;

10)  дітей-інвалідів та осіб з інвалідністю I-III групи;

11) студентів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”;

12) осіб з інвалідністю внаслідок війни відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та їх дітей (до закінчення дітьми навчання у такому закладі, але не довше ніж до досягнення ними 23 років) відповідно до статті 44 Закону України “Про вищу освіту”.


Працює анонімний телефон «Довіри для студентів» 68-59-81 (в будні дні)

Соціальний педагог психологічної служби надає соціальні послуги, які спрямовані на задоволення соціальних потреб студентів; здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищених категорій студентів; сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді.

Проведення індивідуальної та групової психодіагностики всіх учасників навчально-виховного процесу (студентів, педагогів, батьків), виявлення студентів «групи ризику».

Проведення профілактичної роботи зі студентами з метою формування в них навичок здорового способу життя, своєчасне попередження відхилень в становленні особистості, труднощів у міжособистісних стосунках, конфліктів, а також сприяння процесам адаптації та соціалізації.