17 вересня 2025 року відбувся другий вебінар третього онлайн-курсу «Підходи ЄС до оновлення та розробки навчальних програм», який реалізовується у межах проєкту AMUSE KA2 CBHE, співфінансованого Європейським Союзом.
Тема вебінару: «Активне навчання студентів та універсальний дизайн для навчання»
Спікер – Luca Tateo з Університету Осло.
Під час роботи обговорили універсальний дизайн для активного навчання, можливі проблеми та переглянули реальні приклади. Відповідно до визначення UNESCO: «Інклюзія – це процес реагування на різноманітні потреби всіх дітей, молоді та дорослих шляхом розширення участі в навчанні, культурній діяльності та громадах, а також зменшення та усунення виключення в рамках освіти та з неї. Вона передбачає зміни та модифікації змісту, підходів, структур та стратегій, зі спільним баченням, яке охоплює всіх дітей відповідного вікового діапазону, та переконанням, що відповідальність за навчання всіх дітей лежить на звичайній системі.
Активне навчання – це навчальна модель, яка зосереджена на тому, щоб зробити учнів активною частиною освітнього процесу, а не пасивними слухачами, як у традиційній лекції. Цього можна досягти, вставляючи індивідуальні та групові завдання під час занять, між паузами в лекціях. Це також можна зробити шляхом перевернутої аудиторії, де учні переглядають відео лекції, читають матеріали, а потім йдуть до класу, щоб працювати над завданнями та виконувати домашні завдання.
Під час вебінару обговорили моделі об’єднання учнів у групи, розподіл ролей у групах та виконання різнорівневих завдань. Увагу приділили і використанню цифрових інструментів під час активного навчання.
Мета домашнього завдання полягала у тому, щоб розробити урок таким чином, щоб усі учні були залучені та відігравали активну роль у процесі навчання. Навчання тримає.
#Amuse #Erasmus