Публічні закупівлі

Image

Головної метою проведення публічних закупівель у Сумському державному педагогічному університеті є забезпечення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, забезпечення прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та досягнення оптимального і раціонального їх використання.

Обов’язки за проведення публічних закупівель у Сумському державному педагогічному університеті покладенні на відділ публічних закупівель який є окремим структурним підрозділом Університету.

Основні завдання проведення публічних закупівель

  • Виконання Закону України «Про публічні закупівлі».
  • Проведення процедур публічних закупівель, які можуть здійснюватися шляхом допорогових закупівель, відкритих торгів, конкурентного діалогу, переговорних процедур закупівель.
  • Затвердження річного плану публічних закупівель підготовки змін та доповнень до річного плану публічних закупівель протягом бюджетного року.
  • Обрання та проведення процедур закупівель на підставі затвердженого річного плану закупівель.
  • Підготовка та оприлюднення текстів оголошення про проведення торгів, протоколів розгляду тендерних пропозицій, оголошення та звіти про проведення процедур публічних закупівель в інформаційній системі електронних закупівель «ProZorro».
  • Визначення переможця процедури закупівлі.
  • Оприлюднення договорів про закупівлю інформаційній системі електронних закупівель «ProZorro».
  • Складання звіту про результати здійснення процедури закупівлі.

Основними функціями публічних закупівель

  • Розробка та затвердження Річного плану закупівель в Університеті на підставі кошторисних лімітів фінансування та пріоритетності закупівель.
  • Класифікація предметів закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 для подальшого укладання договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти;
  • Здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення.
  • Забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
  • Складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених законодавством.
  • Оприлюднення тендерної документації щодо публічних закупівель відповідно до чинного законодавства України.
  • Надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів.
  • Контроль та візування договорів, з метою недопущення проведення закупівель без використання електронної системи закупівель «ProZorro», з урахуванням вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
  • Забезпечення постійного контролю за законодавством про публічні закупівлі, систематичне інформування керівництва про внесені зміни, що впливають на здійснення закупівель за державні кошти.

Нормативна база

Обгрунтування закупівель

Відповідальна особа з проведення публічних закупівель

This image for Image Layouts addon

Нестула Ярослава Олегівна

начальник відділу публічних закупівель

Контакти

Адреса: вул. Роменська, 87, м. Суми, 40002, Україна

Відповідальна особа: (каб. 242) тел. +38 (0542) 68-59-96

E-mail: tender@sspu.edu.ua

Адреса

Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Адреса: 40002, Сумська обл., м. Суми, вул. Роменська 87
Телефони: (0542) 68-59-02
Web-сайт: www.sspu.edu.ua
E-mail: rector@sspu.edu.ua

Приймальна комісія

Адреса: 40002, м. Суми, вул. Роменська, 87
E-Mail: prcom@sspu.edu.ua
Тел.: +38 (0542) 22-12-44
        +38 (0542) 68-59-15

Моб.: +38 (093) 256-67-28,
          +38 (099) 601-07-23
viber b306d telegram 357e7
feysbuk pk c9b38   instagram pk e72ca   tik tok pk 9443a


З питань оплати за навчання звертатися каб. 157 (1 поверх факультету іноземної та слов’янської філології) тел.: +380953508578

Аспірантура та докторантура

E-Mail: aspirantura@sspu.edu.ua
Тел.: +38 (0542) 68-59-39

Електронний розклад

Електронний розклад СумДПУ Android додаток

Електронний розклад СумДПУ iOS додаток

Меню

Мій розклад