Головної метою проведення публічних закупівель у Сумському державному педагогічному університеті є забезпечення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, забезпечення прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та досягнення оптимального і раціонального їх використання.
Обов’язки за проведення публічних закупівель у Сумському державному педагогічному університеті покладенні на відділ публічних закупівель який є окремим структурним підрозділом Університету.
Основні завдання проведення публічних закупівель
- Виконання Закону України «Про публічні закупівлі».
- Проведення процедур публічних закупівель, які можуть здійснюватися шляхом допорогових закупівель, відкритих торгів, конкурентного діалогу, переговорних процедур закупівель.
- Затвердження річного плану публічних закупівель підготовки змін та доповнень до річного плану публічних закупівель протягом бюджетного року.
- Обрання та проведення процедур закупівель на підставі затвердженого річного плану закупівель.
- Підготовка та оприлюднення текстів оголошення про проведення торгів, протоколів розгляду тендерних пропозицій, оголошення та звіти про проведення процедур публічних закупівель в інформаційній системі електронних закупівель «ProZorro».
- Визначення переможця процедури закупівлі.
- Оприлюднення договорів про закупівлю інформаційній системі електронних закупівель «ProZorro».
- Складання звіту про результати здійснення процедури закупівлі.
Основними функціями публічних закупівель
- Розробка та затвердження Річного плану закупівель в Університеті на підставі кошторисних лімітів фінансування та пріоритетності закупівель.
- Класифікація предметів закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 для подальшого укладання договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти;
- Здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення.
- Забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
- Складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених законодавством.
- Оприлюднення тендерної документації щодо публічних закупівель відповідно до чинного законодавства України.
- Надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів.
- Контроль та візування договорів, з метою недопущення проведення закупівель без використання електронної системи закупівель «ProZorro», з урахуванням вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
- Забезпечення постійного контролю за законодавством про публічні закупівлі, систематичне інформування керівництва про внесені зміни, що впливають на здійснення закупівель за державні кошти.
Нормативна база
Обгрунтування закупівель
- Обгрунтування закупівлі ДК 09132000-3 Бензин вересень
- Обгрунтування закупівлі 45453000-7 Капітальний ремонт гідроізоляція укриття
- Обгрунтування закупівлі ДК 09130000-9 Бензин А-95 червень
- Обгрунтування закупівлі ДК 30213000-5 Ноутбук, 30214000-2 Робоча станція
- Обгрунтування закупівлі ДК 021 2015 45453000-7 Капітальний ремонт частини покрівлі спортивного комплексу СумДПУ імені А.С.Макаренка
- Обгрунтування закупівлі ДК 30210000-4 Машини для обробки даних
- Обгрунтування закупівлі ДК 39110000-6 Сидіння, стільці, табурети
- Обгрунтування закупівлі ДК 09132000-3 Бензин + дизель
- Обгрунтування закупівлі ДК 09310000-5 (2024) Електрична енергія для гуртожитків з розподілом
- Обгрунтування закупівлі ДК 22458000-5 Друкована продукція на замовлення (дипломи)
- Обгрунтування закупівлі ДК 22459000-2 Квитки
Відповідальна особа з проведення публічних закупівель
Нестула Ярослава Олегівна
начальник відділу публічних закупівель
Контакти
Адреса: вул. Роменська, 87, м. Суми, 40002, Україна
Відповідальна особа: (каб. 242) тел. +38 (0542) 68-59-96
E-mail: tender@sspu.edu.ua