Ефективне спілкування

Ефективне спілкування

Уміння ефективно спілкуватися-один із найголовніших чинників успіху у будь-якій сфері.

Тому, 25 лютого практичний психолог Вікторія Германівна для студентів НН Інституту історії і філософії провела «Тренінг ефективного спілкування», де учасники навчались розпізнавати вербальні та невербальні способи спілкування, щире і нещире спілкування, вчилися робити й отримувати компліменти та відпрацьовували відмінність між поняттям «слухати» і «чути», демонстрували навички активного слухання (вміння «слухати всім тілом»).

На рефлексії студенти зазначили, що набули багато нових знань і зробили висновки, що коли ми правильно і точно висловлюємо свої думки, наша позиція стає зрозумілішою іншим людям.


Надрукувати   E-mail