4 червня 2025 року відбувся перший вебінар онлайн-курсу «Методи навчання для інклюзії», що реалізується в межах проєкту AMUSE і був спільно розроблений партнерами проєкту з Норвегії та Нідерландів.
Від СумДПУ імені А.С. Макаренка участь у роботі даного вебінару взяли: Олена Гаврило, Юлія Харченко (координатор проєкту від СумДПУ імені А. С. Макаренка), Олена Бабенко, Людмила Міронець, Ала Колишкіна, Віта Бутенко, Наталія Павлущенко, Оксана Білер, Валентина Торяник, Юлія Вакал, Євдокія Харькова, Світлана Парфілова та ще понад 70 учасників із українських університетів-партнерів проєкту AMUSE, представників усіх українських партнерських університетів і організацій.
Вебінар розпочався зі вступної мінілекції проф. д-р Софі Серджент (Університет прикладних наук Утрехта, Нідерланди), яка представила ключові поняття різноманіття, інклюзії та інклюзивної освіти.
Основну доповідь представив Лука Татео з Університету Осло на тему: «Інклюзивна педагогіка та універсальний дизайн у класі», де поєднав теоретичні підходи з практичними стратегіями формування інклюзивного освітнього середовища, а також активно залучив учасників до групової роботи. Працюючи у групі 7, частина представників від СумДПУ імені А.С. Макаренка напрацювала такі відповіді: «Room 7. Task 1. It is necessary to develop regulations, normative documents, and methodological guidelines for teachers and lecturers of educational institutions at various levels.
Task 2. Identify the root cause that leads to such student behavior. Involve parents, ensure they are aware of the problem and are ready to solve it together with teachers and the school. Conduct special workshops/sessions for parents».
Захід став удалим початком цього онлайн курсу, сприяючи критичному осмисленню та активній взаємодії навколо інклюзивних підходів у викладанні.
#Amuse #Erasmus