27 листопада в рамках акції «16 днів проти насильства» фахівці психологічної служби провели просвітницький онлайн захід на тему: «Булінг: що повинен знати молодий педагог?».
У школі вирішальна роль у боротьбі з булінґом належить учителям, в такому непростому питанні, як булінг, важлива профілактика та попередження. Соціально-психологічна сутність булінгу – це боротьба за владу, за популярність, силу впливу на інших, за авторитет і визнання. Люди загалом не усвідомлюють владно-підвладні стосунки як окрему сторону життя. Насправді ці стосунки дуже значущі, адже люди приймають рішення і діють у відповідності до закономірностей розподілу влади. Сутність булінгу (цькування) у викривленні соціально-психологічної сторони стосунків. Для освітян при з’ясуванні обставин важливо не підтвердити факт булінгу або спростувати його. Важливо зрозуміти ситуацію, щоб можна було на неї вплинути, працювати на попередження нанесенню шкоди фізичному чи психічному здоров’ю – з «початковим булінгом (цькування)», тобто насамперед з ускладненими дитячими стосунками.
Під час заняття учасники мали можливість поглибити свої знання із заданої теми, як молодим спеціалістам, на що варто звертати увагу, як відрізнити булінг від конфлікту, як говорити так, щоб вас почули та як стабілізувати свій емоційний стан під час роботи чи проходження виробничої практики в будь-якому навчальному закладі. Також, ознайомилися з практикою майндфулнес, яка допомагає розуміти власні думки, емоції і дії в момент їх виникнення, та брати їх під свій контроль, уникаючи автоматичних реакцій та практикою ненасильницького спілкування автором якого є американський психолог Маршалл Розенберг.
Приєднуйтесь до нашої спільноти, щоб бути з нами завжди на зв’язку
Цей профіль, ми створили для того, щоб у підписників була можливість задавати хвилюючі питання анонімно❤