Реалізація Концепції "Нова українська школа", педагогіка партнерства, проект «Велич особистості учителя», акцент на більш детальному опануванні здобувачами практичної складової мовно-літературних дисциплін, основ інклюзії, формуванні умінь розв’язувати складні завдання і проблеми інноваційного та дослідницького характеруформуванні умінь розв’язувати складні завдання і проблеми інноваційного та дослідницького характеру, емоційний інтелект педагога: як бути щасливим.
Ці та інші питання обговорюємо упродовж останніх трьох років із методистом Інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Сумської міської ради Закорко Вікторією, колегами-вчителями у межах круглих столів, майстер-класів, конференцій.
Вікторія Вікторівна ділиться із філологами-магістрантами безцінним досвідом, здобутками та інноваціями у педагогічній діяльності учителів-словесників міста.
Особливу увагу студентів-магістрантів, учителів привернули питання методики викладання української мови і літератури у новій українській школі.
Філологи-магістранти радо ділилися враженнями від почутого і переконалися, що сучасна школа неможлива без педагогів, які прагнуть до постійного самовдосконалення, володіють новим педагогічним мисленням і баченням навчального процесу.