Previous Next

Викладачі СумДПУ імені А.С. Макаренка учасники методичного семінару «ЗНО – 2020: змістовий аспект»

14 листопада 2019 року викладачі Університету проф. Чашечникова О.С., доц. Одінцова О.О., доц. Громова Н.В., викл. Ячменик М.М., доц. Моцак С.І., доц. Жмака В.С. взяли участь у методичній нараді-семінарі «ЗНО – 2020: змістовий аспект», яку проводив Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти.

Відкрила нараду Гробова В.П., директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, яка наголосила, що організація таких заходів є нагальною потребою, адже основна їх мета – це повне та своєчасне ознайомлення педагогічних працівників зі змістовими особливостями державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання для учнів, студентів.

Директор Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти Сидоренко О.Л. підкреслив, що розпочате у 2008 році ЗНО зазнало суттєвих змін. Кожен здобувач закладів загальної середньої, професійної, вищої освіти проходить державну підсумкову атестацію у формі ЗНО. Основним завдання ЗНО, в першу чергу, є перевірка не знань, а результатів підготовки здобувачів. «Ми маємо готувати учнів, студентів не до ЗНО, а до життя, готувати конкурентоспроможного абітурієнта, який зможе реалізувати себе у житті», – наголосив Олександр Леонідович. Фахівці Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти представили Стратегію розвитку освітніх оцінювань у сфері загальної середньої освіти в Україні до 2030 року, моніторингові іноземні та національні дослідження якості освіти.

Робота секції «Українська мова і література» була спрямована на аналіз шкільної програми з української мови та літератури, змісту завдань ЗНО з різних розділів сучасної української літературної мови, узагальнених результатів їх виконання здобувачами загальної середньої освіти у 2019 році.

Учасники секції значну увагу приділили завданню відкритої форми з розгорнутою відповіддю: детально проаналізували схему оцінювання змісту власного висловлення за всіма критеріями (теза, аргументи, приклад літератури чи інших видів мистецтва, приклад, що є історичним фактом або випадком із життя, логічність та послідовність, висновок), його мовне оформлення, попрактикувалися у перевірці завдань, аналізі помилок.
Висловлюємо подяку фахівцям ХРЦОЯО за цікаву і корисну інформацію, Сумському обласному інституту післядипломної педагогічної освіти за організацію наради.

Н.В. Громова,
доцент кафедри української мови і літератури


Надрукувати   E-mail