Фінал XIX Міжнародного конкурсу творчих робіт учнів, студентів, аспірантів та вчителів «Уроки війни та Голокосту – уроки толерантності», який щороку проводиться за підтримки Інституту вивчення Голокосту "Ткума".
Захід «Академічна доброчесність дослідника» проведено 13 жовтня 2022 р. для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти спеціальності 016 Спеціальна освіта (016.01 Логопедія).
Гармонійне існування людського соціуму можливе лише за умови дотримання кожним його учасником етично-моральних та законодавчих принципів та норм.
Молоді науковці розвивають навички написання наукових статей на різних науково-методичних заходах від професіоналів-практиків. Так, аспіранти спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології) стали учасниками вебінару на тему «Чим відрізняється фахова стаття категорії «Б» від наукової статті Scopus/Web of Science» (Міжнародна консалтингова компанія «Академія статей»), який корелює з одним із модулів обов’язкового освітнього компонента підготовки докторів філософії «Сучасні інформаційні технології у наукових дослідженнях», а також з вибірковими освітніми компонентами від кафедри інформатики «Презентація результатів наукового пошуку» та «Наукометричні бази і показники».
Протягом 12-30 вересня в рамках Днів Сталої енергії, в місті Суми проходив конкурс для кмітливої студентської молоді щодо створення мобільного додатку з екологічної тематики.
Студенти навчально-наукового інституту фізичної культури спеціальності 017 Фізична культура і спорт Галайда Станіслав та Анастасія Курашвілі здобули перемогу в індивідуальних змаганнях та були другими в парному виступі у відкритому чемпіонаті зі спортивної аеробіки PLOVDIV CAP aerobics open 2022.
Цього дня потрібно сприяти поширенню інформації, щоб підвищувати рівень обізнаності суспільства щодо проблем психічного здоров’я та ефективні методи його зміцнення.
7 жовтня 2022 року для викладачів, студентів та магістрантів спеціальностей Середня освіта. Українська мова і література, Англійська мова і література було проведено гостьове заняття-тренінг "Трансфер корпусних ресурсів до віртуальної аудиторії: позитивні практики".