Педагогічні інновації

Якість освіти та академічна доброчесність

Шановні колеги, розпочинаємо серію публікацій, презентацій, відео-інструкцій: як організувати викладання і навчання дистанційно за допомогою веб-елементів, як комунікувати зі студентами та колегами й не відчувати відстані, які програми для онлайн-лекцій, практичних занять будуть додатково ефективними, лайфхаки комфортного перебування в online.

Сервіс Zoom https://zoom.us/. Програма є безкоштовною (але підключатися потрібно кожні 40 хв.) та дозволяє через відео-зв'язок проводити відео-конференції, онлайн-заняття з групою школярів, здобувачів освітніх закладів.

Підключитися до програми можна з будь-якого девайсу: з комп'ютера, телефону та планшету. Якщо ви – викладач, тьютор, який організовує онлайн-заняття – краще з комп'ютера чи ноутбука, де є можливість завантажувати документи, презентації, файли та бачити усю групу. Якщо – студент і форма зустрічі не вимагає зворотньої комунікації – можна використовувати телефон, планшет або комп'ютер без відеозапису, а тільки – аудіозапис.

Попередня підготовка для користування програмою та підключення до онлайн-конференції:

  • установіть програму на девайсі;
  • зареєструйтеся, укажіть електронну пошту та ім'я, яке буде відображатися під час онлайн-заняття, підтверджуйте реєстрацію безпосередньо в електронному кабінеті… Є! Ви – офіційний користувач програми Zoom;
  • для зручності та економії часу попередньо перевірте: 1) мову користування – можна змінювати; 2) налаштування звуку – можна змінювати;
  • Zoom одразу запропонує вам перевірити мікрофон. Для виходу з комп'ютера додатково використовуйте навушники з гарнітурою;
  • перевірте якість та швидкість підключення до інтернету;
  • якщо плануєте використати презентацію, відео- чи аудіо-матеріали до заняття – завантажте їх до початку заняття або під час заняття через «Спільне використання матеріалів».

Для викладача: щоб розпочати онлайн-заняття натисніть «Нова конференція» – «Почати» та розішліть запрошення через «Учасники» на MESSENGER, CMAIL, OUTLOOK (за вибором) або скопіюйте URL та відправте учасникам через повідомлення. Програмою передбачена функція «Запросити учасників ZOOM». Викладач попередньо може одноразово додати всіх учасників, у т.ч. і для наступних онлайн-занять.

Для студента: отримати запрошення-доступ (код та пароль до онлайн-заняття) і перейти за покликанням.

Корисні можливості ZOOM для ідеального онлайн-заняття:

  • Усі учасники онлайн-заняття можуть демонструвати свій екран та завантажувати матеріали.
  • У платформу вбудована інтерактивна дошка, на ній можна малювати, як в пейнті.
  • Є чат, що дозволяє передавати файли усім або конкретним студентам. Відповідно у викладача є можливість ділити студентів на групи та приєднатися до будь-якої з них, щоб допомагати та виправляти помилки.
  • Запис онлайн-заняття на комп'ютер та відео-соло, що дозволяє записати покроково заняття та просто завантажити його студентам для самостійного опрацювання;
  • У студентів є можливість «підняти руку», щоб звернути на себе увагу. Для цього потрібно перейти у вікно чату і натиснути кнопку «підняти руку». У викладача з'явиться відповідна позначка напроти імені студента, який підняв руку. Там само організатор конференції може передати свої повноваження іншому учаснику.

Поради:

Викладач – модерує заняття, і у нього є право вмикати/вимикати мікрофон іншим учасникам, щоб не створювати хаотичних звуків та не перебивати один одного.

Домовтеся про розклад занять заздалегідь та будьте пунктуальними.

Онлайн-заняття – це те саме заняття, що й в аудиторії, тому приготуйтеся до повноцінного сприймання матеріалу та не відволікайтеся.

Потурбуйтеся про свій зовнішній вигляд та візуальний фон, що буде знаходитися в полі відеозапису за спиною користувача.

Після закінчення заняття обов’язково вимикайте конференцію натиснувши «Залишити конференцію», але повністю зупинити її може тільки організатор.

Бажаємо комфортного онлайн-викладання та якісного дистанційного навчання!
Для колег – ефективної і плідної комунікації!

Будьте здорові!

Вебінар-тренінг від психолога-практика університету Вікторії Ратєєвої (16 квітня 2020)
Вебінар зі стейкхолдером (16 квітня 2020)

Ми у Facebook

Адреса

Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Адреса: 40002, Сумська обл., м. Суми, вул. Роменська 87
Телефони: (0542) 68-59-02
Web-сайт: www.sspu.edu.ua
E-mail: rector@sspu.edu.ua

Приймальна комісія

Адреса: 40002, м. Суми, вул. Роменська, 87
E-Mail: prcom@sspu.edu.ua
Тел.: +38 (0542) 22-12-44
        +38 (0542) 68-59-15

Моб.: +38 (093) 256-67-28,
          +38 (099) 601-07-23
viber b306d  
feysbuk pk c9b38   instagram pk e72ca   tik tok pk 9443a


З питань оплати за навчання звертатися каб. 157 (1 поверх факультету іноземної та слов’янської філології) тел.: +380953508578

Аспірантура та докторантура

E-Mail: aspirantura@sspu.edu.ua
Тел.: +38 (0542) 68-59-39

Електронний розклад

Електронний розклад СумДПУ Android додаток

Електронний розклад СумДПУ iOS додаток

Меню

Мій розклад