Назва проєкту
Підвищення екологічних навичок через транскордонну співпрацю
між V4 та Україною
Основна сфера проєкту
Освіта та розбудова потенціалу, вдосконалення жорстких і м’яких навичок для 21-го століття за допомогою формальних і неформальних методів навчання.
Мета проекту
Цей проект має на меті сприяти більш стійкому та екологічно свідомому суспільству шляхом озброєння окремих осіб та громад еко-навичками. Він прагне подолати розрив між знаннями про навколишнє середовище та дією шляхом сприяння навчанню на досвіді та транскордонному обміну передовим досвідом у формуванні екологічних навичок.
Актуальність
Європейська зелена угода висвітлює важливі екологічні проблеми, з якими стикається континент, і окреслює шляхи їх вирішення. Освіта є наріжним каменем побудови екологічно свідомої нації, закладаючи основу для майбутньої реалізації енергетичної та кліматичної політики. Заохочуючи освіту екологічним навичкам, проект дає можливість окремим особам і громадам застосовувати екологічні практики, пом’якшувати погіршення навколишнього середовища та сприяти підвищенню стійкості регіону. Співпраця між науковцями та освітянами з різних країн надає унікальну можливість обмінятися досвідом і дізнатися про найкращі практики екологічної стійкості. Актуальність проекту зумовлена гострою необхідністю вирішення екологічних проблем, викладених у Європейській зеленій угоді. Розвиваючи екологічні навички серед населення, особливо молоді, проект робить внесок у зусилля України щодо наближення до європейських екологічних стандартів та створення більш сталого майбутнього.
Інноваційні елементи проєкту включають
- транскордонне співробітництво – проект об’єднує викладачів та студентів з Польщі, Словаччини та України, сприяючи багатому обміну знаннями та перспективами;
- навчання на досвіді – зосередженість на практичній діяльності та польових дослідженнях дає учасникам практичні навички та глибше розуміння екологічних принципів;
- відкритий доступ – проект створить цінний ресурс для педагогів, щоб інтегрувати еко-навички у викладання.
The Project title
Enhancing Eco-Skills Through Cross-Border Collaboration between V4 and Ukraine
Focus area of the project
Education and Capacity Building,Improving hard and soft skills for the 21st century through formal and non-formal educational methods.
Project purpose
This project aims to foster a more sustainable and environmentally conscious society by equipping individuals and communities with eco-skills. It seeks to bridge the gap between environmental knowledge and action by promoting experiential learning and cross-border exchange of best practices in eco-skills formation.
Relevance
The European Green Deal highlights the critical environmental challenges facing the continent and outlines pathways for their resolution. Education is the cornerstone of building an environmentally conscious nation, setting the stage for future energy and climate policy implementation. By promoting eco-skills education, the project empowers individuals and communities to adopt sustainable practices, mitigate environmental degradation, and contribute to a more resilient region. The collaboration between scientists and educators from different countries provides a unique opportunity to exchange experiences and learn about best practices in eco-sustainability. The project's relevance is rooted in the pressing need to address the environmental challenges outlined in the European Green Deal. By enhancing eco-skills among the population, particularly youth, the project contributes to Ukraine's efforts to align with European environmental standards and foster a more sustainable future.
The Project's innovative elements include
- cross-border collaboration - the project brings together educators and students from Poland, Slovakia, and Ukraine, fostering a rich exchange of knowledge and perspectives;
- experiential learning - the focus on hands-on activities and field research provides participants with practical skills and a deeper understanding of ecological principles;
- open access - the project will create a valuable resource for educators to integrate eco-skills into their teaching.