10 грудня міжнародна спільнота відзначила День прав людини (Human Rights Day). Саме у цей день у 1948 році Генеральна Асамблея ООН прийняла Загальну декларацію прав людини – перший універсальний міжнародний акт з прав людини.
9 грудня 2019 року кафедрою спеціальної та інклюзивної освіти НН інституту педагогіки і психології спільно з відділом жестової мови Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України на базі Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 21 «Волошка» провели ІІІ Регіональний науково-практичний семінар зі спеціальної педагогіки «Новітні технології спеціальної педагогіки: проблеми, перспективи та шляхи запровадження».
06 листопада 2019 року на факультеті іноземної та слов’янської філології було проведено майстер-клас “Gamification of the English Teaching Process”, доповідач – Чечулін Олександр Сергійович, учитель Класичної гімназії м. Суми, магістрант 2 курсу, член Студентської наукової лабораторії методики навчання іноземних мов і культур (керіввник – доцент Г.І.Подосиннікова).
Виставку творчих робіт викладачів і студентів презентували в НН ІПП з нагоди 95-ї річниці СумДПУ імені А.С. Макаренка.
9-10 грудня 2019 року кафедра спеціальної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, Громадська організація «Товариство допомоги особам з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень «Феліцитас», Реабілітаційна установа змішаного типу для осіб з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень – Центр «Сприяння» провели І Міжнародний науково-практичний семінар зі спеціальної педагогіки «Соціально-правове забезпечення осіб з інвалідністю в реаліях сьогодення».
28 листопада студенти географи природничо-географічного факультету відвідали приватне акціонерне товариство "Суми-Надра".
5 грудня 2019 року на кафедрі російської мови, зарубіжної літератури та методики їх викладання відбулося традиційне свято за участю студентів і викладачів «Мелодії студентського життя».
Соціальна підтримка осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, є пріоритетним напрямом професійної підготовки педагогів і фахівців соціальної й соціокультурної сфер.