Наглядова рада
Сумського державного педагогічного університету
імені А.С. Макаренка
Наглядову раду Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка створено відповідно до вимог Закону України «Про вищу освіту» (Ст. 37) та Статуту Університету.
Наглядова рада сприяє:
- розв’язанню перспективних завдань розвитку Університету по залученню фінансових ресурсів для забезпечення його напряму діяльності, розвитку та контролю за їх використанням;
- ефективній взаємодії Університету з державними органами та органами місцевого самоврядування, науковою громадськістю, суспільно-політичними організаціями та суб’єктами господарської діяльності в інтересах розвитку та підвищення якості освітньої діяльності, конкурентоспроможності Університету;
- здійснює громадський контроль за його діяльністю.
До компетенції Наглядової ради належить:
- розгляд Стратегії розвитку Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка до 2032 року. Нова редакція.
- популяризація досягнень Університету в науковій та освітній діяльності;
- надання допомоги керівництву Університету в реалізації державної політики у галузі вищої освіти і науки;
- здійснення нагляду за управлінням майном Університету;
- залучення фінансових ресурсів для забезпечення діяльності Університету та здійснення контролю за їхнім використанням;
- забезпечення ефективної взаємодії Університету з органами державного управління, науковою громадськістю, суспільно-політичними та комерційними організаціями в інтересах розвитку Університету;
- здійснення громадського контролю за діяльністю Університету;
- участь у формуванні навчальної, наукової та фінансової стратегії діяльності та перспектив розвитку Університету;
- аналіз діяльності органів управління Університету щодо організації та забезпечення умов для професійного розвитку наукових, науково-педагогічних працівників та створених наукових шкіл;
- сприяння у створенні сучасної матеріально-технічної бази і розвитку соціальної інфраструктури Університету;
- внесення на розгляд Вченої ради Університету пропозицій щодо змін у Статуті;
- отримання інформації щодо управління майном та здійснення статутної діяльності Університету в порядку, встановленому законодавством та Статутом;
- внесення на розгляд Конференції трудового колективу подання про відкликання ректора з підстав, передбачених законодавством, Статутом, контрактом;
- інші дії щодо сприяння у діяльності Університету.