ПІБ | Тема | Спеціальність | Файли |
Чжан Їн (15.02.2020) |
Формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музики і хореографії з КНР у вищих педагогічних навчальних закладах України | 011 – Науки про освіту |
Дисертація Повідомлення Відгук Відгук Юника Д.Г. Відгук Гаврілової Л.Г. |
Тарабан Юрій Валентинович (10.09.2020) |
Організаційно-педагогічні основи теологічної освіти в університетах Федеративної Республіки Німеччини». | 011 - Освітні, педагогічні науки. |
Дисертація Повідомлення Відгук Заболотної О.А. Відгук Литовченко І.М. Висновок наукового керівника |
Чуричканич Ірина Едуардівна (10.09.2020) | Розвиток теорії когнітивної візуалізації в педагогічній думці Великої Британії та США (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) | 011 - Освітні, педагогічні науки. |
Дисертація Повідомлення Відгук Заболотної О.А. Відгук Литовченко І.М. Висновок наукового керівника |
Безуглий Дмитро Сергійович (11.09.2020) | Підготовка майбутніх учителів інформатики до використання засобів комп’ютерної візуалізації в професійній діяльності | 015 Професійна освіта |
Дисертація Повідомлення Відгук Набоки О.Г. Відгук Прошкін В.В Висновок наукового керівника |
Пономаренко Наталія Петрівна (18.09.2020) | Формування мовленнєвої компетентності майбутніх молодших спеціалістів з журналістики у процесі професійної підготовки | 011 Освітні, педагогічні науки |
Дисертація Повідомлення Відгук Біди О.А. Відгук Руденко Л.А. Висновок наукового керівника |
Сахненко Анна Василівна (23.10.2020) | Акмеологічні засади організації професійно орієнтованого фізичного виховання студентів аграрних спеціальностей | 017 Фізична культура і спорт |
Дисертація Повідомлення Відгук Желанової В.В. Відгук Дубасенюк О.А. Висновок наукового керівника |
Нефедченко Оксана Іллівна (7.11.2020) | Розвиток технологій евристичної освіти в українській вищій педагогічній школі (кінець XX– початок XXIстоліття) | 011 Освітні, педагогічні науки |
Дисертація Повідомлення Відгук Біди О.А. Відгук Попової О.В Висновок наукового керівника |
Шевченко Анастасія Сергіївна (27.11.2020)
|
Формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу | 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) |
Дисертація Повідомлення Відгук Овчаренко Н.А. Відгук Кьон Н.Г Висновок наукового керівника |
Левенок Інна Сергіївна (8.12.2020) | Формування українськомовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей закладів вищої освіти | 011 Освітні, педагогічні науки |
Дисертація Повідомлення Відгук Заболотної О.А. Відгук Мельничук І.М. Висновок наукового керівника |
Вакал Юлія Сергіївна (18.12.2020) | Формування аналітичної компетентності майбутніх магістрів освіти у процесі вивчення фахових дисциплін | 015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології) |
Дисертація Повідомлення Відгук Прошкіна В.В. Відгук Набоки О.Г. Висновок наукового керівника |
Стома Валентина Миколаївна (22.12.2020) | Розвиток інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей у процесі професійної підготовки | 015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології) |
Дисертація Повідомлення Відгук Прошкіна В.В. Відгук Набоки О.Г. Висновок наукового керівника |
Бянь Лулу (24.12.2020) | Формування культури мовлення студентів з КНР у процесі професійної підготовки | 011 Освітні, педагогічні науки |
Дисертація Повідомлення Відгук опонента Юника Д.Г. Відгук опонента Олійник Т.І. Висновок наукового керівника |
Пархоменко Ірина Володимирівна (4.01.2021) |
Розвиток історико-краєзнавчої роботи в закладах позашкільної освіти північно-східної України (друга половина хх – початок ххі століття) |
011 Освітні, педагогічні науки |
Дисертація Повідомлення Відгук опонента - Чепіль М. М. Відгук опонента - Кочубей Т. Д. Висновок наукового керівника |
Лісовець О.В. (17.04.2021) |
Організаційно-педагогічні умови виховання самостійності у дітей різної статі віком 5-7 років
|
011 Освітні, педагогічні науки | |
Курєнкова А. В. (29.04.2021) | Формування соціально-комунікативної компетентності дошкільників з порушеннями інтелектуального розвитку засобами сюжетно-рольової гри |
01 Освіта/Педагогіка.
016 Спеціальна освіта
|
|
Сіденко Ю.О. (30.04.2021) | Педагогічні умови формування пізнавальної готовності старших дошкільників з розладами аутистичного спектру до навчальної діяльності |
01 Освіта/Педагогіка.
016 Спеціальна освіта
|
|
Колесник Ю. І. (29.04.2021) | Стан системного імунітету та психофізіологічних функцій в умовах набутої короткозорості різного ступеня |
09 – Біологія
091 – Біологія
|
|
Овчиннікова Л.О. | Формування стилю управління мистецько-педагогічним колективом у майбутніх учителів музики |
01 – Освіта/Педагогіка
011 – Освітні, Педагогічні науки
|
|
Кудрявцев Валентин Юрійович | Камерно-вокальна творчість Ж. Массне: жанрово-стильові домінанти |
02 – Культура та мистецтво
025 – Музичне мистецтво
|
|
Чжан Сяо | Формування професійної майстерності майбутніх хореографів у процесі навчання спеціальних дисциплін |
01 – Освіта/Педагогіка
011 – Освітні, Педагогічні науки
|
|
Руденко Олександр Федорович | Камерно-вокальна творчість Віталія Губаренка: симбіоз слова, музики і виконавства |
02 – Культура та мистецтво
025 – Музичне мистецтво
|
|
Бойченко В. В. |
Організаційно-педагогічні засади STEM-освіти у старшій середній школі США
|
01 – Освіта/Педагогіка
011 – Освітні, Педагогічні науки
|
|
Коханова Н. Ю. | Організаційно-педагогічні засади навчання англійської мови учнів початкової школи Польщі |
01 – Освіта/Педагогіка
011 – Освітні, Педагогічні науки
|
Дисертація |
Острога Марія Михайлівна | Підготовка майбутніх бакалаврів середньої освіти до використання цифрових технологій у профорієнтаційній діяльності | 01 – Освіта/Педагогіка 015 – Професійна освіта |
|
Чжан Цзяохуа | Інтонування як чинник смислоутворення у фортепіанному виконавстві |
02 – Культура та мистецтво
025 – Музичне мистецтво
|
|
Чжан Лін | Шляхи професіоналізації українського вокального мистецтва (на прикладі жанру обробки народної пісні) |
02 – Культура та мистецтво 025 – Музичне мистецтво
|
|
Соловйова О. А. | Клавірний концерт XVIII століття у творчості австро-німецьких композиторів: теоретичний та виконавський аспекти |
02 – Культура та мистецтво
025 – Музичне мистецтво
|
|
Мухіна Л. П. | Українське вокальне виконавство у контексті європейської оперно-вокальної культури кінця ХІХ – початку ХХ століття |
02 – Культура та мистецтво
025 – Музичне мистецтво
|
|
Гун Вейді | Художня техніка диригента хору у контексті психофізіологічного аналізу |
02 – Культура та мистецтво
025 – Музичне мистецтво
|
|
Чжоу Ї | Індивідуальний виконавський стиль в умовах глобалізації (на прикладі творчості китайських співаків). |
02 – Культура та мистецтво
025 – Музичне мистецтво
|
|
Лю Ся | Виконавська специфіка наративних жанрів вокальної музики |
02 – Культура та мистецтво
025 – Музичне мистецтво
|
|
Цапенко Марина | Формування культури енергозбереження учнів основної школи на уроках фізики. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису |
01 - Освіта/Педагогіка
014 - Середня освіта (фізика)
|
|
Муха А. П | Формування підприємницької культури учнів основної школи на уроках фізики |
01 - Освіта/Педагогіка
014 - Середня освіта (фізика)
|
|
Левитська Т. В | Професійна підготовка фахівців з фізичної терапії в університетах Данії |
01 - Освіта/Педагогіка
011 - Освітні, педагогічні науки
|
|
Самохвалова І. Ю. | Акмеологічні засади розвитку рухових якостей студенток закладів вищої освіти в умовах професійної підготовки |
01 - Освіта/Педагогіка
017 - Фізична культура і спорт
|
|
Ян Хаосюань | Феномен співацько-виконавського стилю Йонаса Кауфманна |
02 – Культура та мистецтво
025 – Музичне мистецтво
|
|
Кун Цзивей | Музична творчість як мистецтвознавча проблема |
02 – Культура та мистецтво
025 – Музичне мистецтво
|
|
Діхнич К. В. | Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики |
01 - Освіта/Педагогіка
011 - Освітні, педагогічні науки
|
|
Лянь Юаньмей | Шляхи професійної майстерності композиторського втілення образу Венеції у вокальній музиці ХІХ століття |
02 – Культура та мистецтво
025 – Музичне мистецтво
|
|
Ян Фуїнь | Жанр неаполітанської пісні ХУІ-ХІХ століть (теоретичний аналіз) |
02 – Культура та мистецтво
025 – Музичне мистецтво
|
|
Чжчан Сянюн | Виконавська майстерність піаністів у контексті психофізіологічного аналізу |
02 – Культура та мистецтво
025 – Музичне мистецтво
|
|
Ван Боюань | Організаційно- |
01 – Освіта/Педагогіка
011 - Освітні, педагогічні науки
|
|
Чжан Лянхун | Організаційно- |
01 – Освіта/Педагогіка
011 - Освітні, педагогічні науки
|
|
Мельник С.А. | Професійно-прикладна фізична підготовка студентів будівельних спеціальностей у закладах фахової передвищої освіти | 01 - Освіта/Педагогіка 017 – Фізична культура і спорт |
|
Омельяненко О.М. | Стратегічні вектори трансформації бізнес моделей підвищення економічної ефективності діяльності сфери послуг |
05 Соціальні та поведінкові науки 051 Економіка |
Повідомлення про прийняття дисертації до розгляду
|
Ян Бінь |
Формування художньо-творчої активності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки |
01 – Освіта/педагогіка 011 – Освітні, педагогічні науки |
|
Лі Цін |
Формування готовності до професійно-творчої самореалізації |
01 – Освіта/педагогіка 011 – Освітні, педагогічні науки |
Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів |
Горбань Дар’я Дмитрівна | Особливості циркуляції крові на прикладі мікроциркуляції у осіб юнацького віку з різною резистентністю та на тлі стресу |
09 – Біологія 091 – Біологія |
Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення |
Охріменко Олена Вікторівна |
Професійна підготовка майбутніх бакалаврів спеціальної освіти до використання цифрових технологій в умовах інклюзивного освітнього простору |
01 – Освіта/Педагогіка 015 – Професійна освіта (Комп’ютерні технології) |
Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення |
Ян Фейюй |
Сучасні тенденції вокально-виконавської творчості |
02 – Культура і мистецтво 025 – Музичне мистецтво |
Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення |
Фаталов Вілен Володимирович | Забезпечення інноваційної компоненти стійкого розвитку підприємств |
05 – Соціальні та поведінкові науки 051 – Економіка |
Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення |
Чен Лінь | Художньо-невербальна комунікація та її втілення у диригентському виконавстві | 02 – Культура і мистецтво 025 – Музичне мистецтво |
- Етапи процедури атестації здобувача вищої освіти ступеня доктора філософії
- Положення про тимчасовий порядок підготовки та проведення захисту дисертації ступеня доктора філософії в спеціалізованих вчених радах СумДПУ
- Наказ дф від 18.08.20 № 1064
- Наказ про утворення спеціалізованих вчених рад для присудження ступеня доктора філософії, внесення змін до наказів Міністерства освіти і науки України від 18 червня 2020 року № 822 та від 22 липня 2020 року № 947